środa, 12 listopada 2014

Kawa ze złotem


Uwielbiam kolory jesieni - rudości, czerwienie, brązy, złoto... Dlatego kiedy zdecydowałam się użyć hybryd, wybrałam właśnie takie kolory. :) Padło na piękny brąz i eleganckie, lśniące złoto. ♥ W połączeniu z błyskiem hybrydy dostajemy naprawdę wyjątkowy efekt. :)

Lakiery hybrydowe podbiły blogosferę - i nic dziwnego! Są naprawdę genialną sprawą dla osób, którym nie chce się co kilka dni robić nowego manicure. Dobrze wykonana hybryda trzyma się bardzo długo - ja u siebie zdejmuje po tygodniu, ponieważ męczy mnie już odrost. ;) Ale jak zrobiłam ją mojej mamie, to chodziła z jednym kolorem kilka tygodni - jedynie pod koniec "odświeżyła" całość normalnym lakierem w takim samym kolorze, żeby zakryć odrost. ;P

1 komentarz:

  1. Widzę ze tez pokochałas Semilaca! Mnie kusi ten złoty! A jakie już masz kolory i z których jesteś najbardziej zadowolona? ;-)

    OdpowiedzUsuń