sobota, 23 maja 2015

Piaski Sahary


Niestety ostatnio mam mało czasu i chęci na blogowanie, malowanie paznokci, robienie zdjęć - przepraszam. :( Uczelnia mnie pochłania, mój D. niedługo wyjeżdża na kilka miesięcy na inny kontynent i chce się nim teraz nacieszyć, a do tego wisi nade mną wizja zbliżającej się operacji i miesiąca w łóżku... W tym wszystkim nie mogę się nawet zebrać do zdobienia paznokci, ostatnio mam tylko jakiś jeden kolor. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe - taki o, zajęty moment w moim życiu. ;) Ale spokojnie, pewnie już niedługo wrócę do bardziej regularnego pisania. :)

Jakoś się dzisiaj zebrałam i napisałam posta do zrobionych jakiś czas temu zdjęć - dzisiaj o kosmetyku, którego ostatnio używam prawie codziennie. :) Zapraszam! ♥
TO NIE JEST PEŁNY POST! CAŁOŚĆ TUTAJ:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz